Merhaba iyi günler.
MacBook Air M1 kullanıyorum, localhostta çalışmalar yapmak gerekli fakat xammp ve benzeri türevli programlar hata veriyor.
Sorunun çözümünü bilen veya alternatif program önerisi olan var mı ?
MacBook Air M1 - Xammp Kurma
4
●158
- 08-03-2022, 21:31:45Hocam XAMMP malesef bende kuramadım onun yerine MAMP kullanıyorum. Aşağı yukarı aynı işleviAYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2022, 21:39:30Üyeliği durduruldussilistre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son çare mamp kullanacağım fakat codeigniter kısmında sıkıntı yaratıyor
Öneri için çok teşekkürler. - 08-03-2022, 21:42:39Merhabalar;AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal sunucu alıp işlem yapmanızı tavsiye ederiz RDP erişip işlem yapmanız en mantıklı olacaktır.
