Merhaba iyi günler.
MacBook Air M1 kullanıyorum, localhostta çalışmalar yapmak gerekli fakat xammp ve benzeri türevli programlar hata veriyor.
Sorunun çözümünü bilen veya alternatif program önerisi olan var mı ?
Merhabalar;
Sanal sunucu alıp işlem yapmanızı tavsiye ederiz RDP erişip işlem yapmanız en mantıklı olacaktır.