AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba iyi günler.

MacBook Air M1 kullanıyorum, localhostta çalışmalar yapmak gerekli fakat xammp ve benzeri türevli programlar hata veriyor.
Sorunun çözümünü bilen veya alternatif program önerisi olan var mı ?
Merhabalar;
Sanal sunucu alıp işlem yapmanızı tavsiye ederiz RDP erişip işlem yapmanız en mantıklı olacaktır.