AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba iyi günler.

MacBook Air M1 kullanıyorum, localhostta çalışmalar yapmak gerekli fakat xammp ve benzeri türevli programlar hata veriyor.
Sorunun çözümünü bilen veya alternatif program önerisi olan var mı ?
Hocam XAMMP malesef bende kuramadım onun yerine MAMP kullanıyorum. Aşağı yukarı aynı işlevi