Merhaba iyi günler.
MacBook Air M1 kullanıyorum, localhostta çalışmalar yapmak gerekli fakat xammp ve benzeri türevli programlar hata veriyor.
Sorunun çözümünü bilen veya alternatif program önerisi olan var mı ?
Hocam XAMMP malesef bende kuramadım onun yerine MAMP kullanıyorum. Aşağı yukarı aynı işlevi