Bu arada USDT'yi üreten şirket olan TETHER, bastığı her 1 USDT için kasasında 1 Amerikan doları tuttuğunu söylüyor. Yer yer şirket davalık oldu. Neden çünkü finansçılar inanmıyor bu söylediklerine. Dolaşımdaki USDT arzına bakın, bunu bir şirketin tutabilmesi mümkün değil gibi geliyor bana, öyle bir para yok kimsede. Karşılıksız USDT basmakla suçlanıyor TETHER. Bunlara bakmak ve dikkatli okumak lazım. Yukarda da dediğim gibi uzun bir konudur bu.
Dolaşan Arz: 80 milyar dolar.
stabil coin ile ekonomi düzelir
13
●326
- 08-03-2022, 17:59:25dolaşımdaki arz satın alındıkça artar yanlız. türkiye 80 milyar tl koysun o alındıkça artar zaten. ayrıca karşılıksız usdt diye birşey mümkün değil banka değil bu borsa. çok başka başka şeyler. coinlerin alındıkça dolaşımdaki arzı artar. kendinde koyarsın istersen.batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2022, 18:01:35botların alım satım yapmasına gerek yok. 1.10 dolar olursa contract içindeki bir kod ile otomatik olarak alımlar engellenir sadece satımlar açık olur. düşersede tam tersi satımlar engellenir sadece alımalr açık olur çok basit bir kod aslında. zor değil hocam 2 dolara yaparım dediğim gibi ama arz a sokacak para yokbatoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2022, 18:01:46hocam nasıl mümkün değil, davalık oldular diyorumturgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2022, 18:07:57devlet mi davalık olacakbatoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca olursa olsun davada usdt suçlu çıkmadıkça birşey olmaz