• 08-03-2022, 17:52:26
    #10
    Bu arada USDT'yi üreten şirket olan TETHER, bastığı her 1 USDT için kasasında 1 Amerikan doları tuttuğunu söylüyor. Yer yer şirket davalık oldu. Neden çünkü finansçılar inanmıyor bu söylediklerine. Dolaşımdaki USDT arzına bakın, bunu bir şirketin tutabilmesi mümkün değil gibi geliyor bana, öyle bir para yok kimsede. Karşılıksız USDT basmakla suçlanıyor TETHER. Bunlara bakmak ve dikkatli okumak lazım. Yukarda da dediğim gibi uzun bir konudur bu.

    Dolaşan Arz: 80 milyar dolar.
  • 08-03-2022, 17:59:25
    #11
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada USDT'yi üreten şirket olan TETHER, bastığı her 1 USDT için kasasında 1 Amerikan doları tuttuğunu söylüyor. Yer yer şirket davalık oldu. Neden çünkü finansçılar inanmıyor bu söylediklerine. Dolaşımdaki USDT arzına bakın, bunu bir şirketin tutabilmesi mümkün değil gibi geliyor bana, öyle bir para yok kimsede. Karşılıksız USDT basmakla suçlanıyor TETHER. Bunlara bakmak ve dikkatli okumak lazım. Yukarda da dediğim gibi uzun bir konudur bu.

    Dolaşan Arz: 80 milyar dolar.
    dolaşımdaki arz satın alındıkça artar yanlız. türkiye 80 milyar tl koysun o alındıkça artar zaten. ayrıca karşılıksız usdt diye birşey mümkün değil banka değil bu borsa. çok başka başka şeyler. coinlerin alındıkça dolaşımdaki arzı artar. kendinde koyarsın istersen.
  • 08-03-2022, 18:01:35
    #12
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık olarak bahsettiğim konular,
    para kimlerin cüzdanında duracak?
    devlete ait bir dijital para çıkarılırsa takibi çok zor olur,
    görevi kötüye kullanabilecek kişiler zimmetine para geçirebilir ve çok kolay olur,
    ayrıca bu üretilecek dijital para neyin karşılığında üretilecek öyle ha deyince dolara endeksli stabil para çıkarmak mümkün değil

    bu konu başlıkları açık ve güvensizliklerin temelini oluşturuyor. Ayrıca stabil kripto paralar, bazı zamanlarda alım-satım nedeniyle yükseliş veya düşüş yaşayabilir. Örneğin bazen USDT 1.10 dolara eşit olabiliyor. Bunu da alım satım botları dengeliyor sürekli. Eğer basacağımız paranın bir karşılığı olmazsa ve insanları ikna edemezse herkesin satış yapacağı bir piyasada hiçbir bot değeri stabil tutamaz.

    Konu çok uzun bir konudur ben kısaca cevap vermeye çalıştım.
    botların alım satım yapmasına gerek yok. 1.10 dolar olursa contract içindeki bir kod ile otomatik olarak alımlar engellenir sadece satımlar açık olur. düşersede tam tersi satımlar engellenir sadece alımalr açık olur çok basit bir kod aslında. zor değil hocam 2 dolara yaparım dediğim gibi ama arz a sokacak para yok
  • 08-03-2022, 18:01:46
    #13
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolaşımdaki arz satın alındıkça artar yanlız. türkiye 80 milyar tl koysun o alındıkça artar zaten. ayrıca karşılıksız usdt diye birşey mümkün değil banka değil bu borsa. çok başka başka şeyler. coinlerin alındıkça dolaşımdaki arzı artar. kendinde koyarsın istersen.
    hocam nasıl mümkün değil, davalık oldular diyorum
  • 08-03-2022, 18:07:57
    #14
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl mümkün değil, davalık oldular diyorum
    devlet mi davalık olacak ayrıca olursa olsun davada usdt suçlu çıkmadıkça birşey olmaz