Bu arada USDT'yi üreten şirket olan TETHER, bastığı her 1 USDT için kasasında 1 Amerikan doları tuttuğunu söylüyor. Yer yer şirket davalık oldu. Neden çünkü finansçılar inanmıyor bu söylediklerine. Dolaşımdaki USDT arzına bakın, bunu bir şirketin tutabilmesi mümkün değil gibi geliyor bana, öyle bir para yok kimsede. Karşılıksız USDT basmakla suçlanıyor TETHER. Bunlara bakmak ve dikkatli okumak lazım. Yukarda da dediğim gibi uzun bir konudur bu.
Dolaşan Arz: 80 milyar dolar.
dolaşımdaki arz satın alındıkça artar yanlız. türkiye 80 milyar tl koysun o alındıkça artar zaten. ayrıca karşılıksız usdt diye birşey mümkün değil banka değil bu borsa. çok başka başka şeyler. coinlerin alındıkça dolaşımdaki arzı artar. kendinde koyarsın istersen.