Açık olarak bahsettiğim konular,
para kimlerin cüzdanında duracak?
devlete ait bir dijital para çıkarılırsa takibi çok zor olur,
görevi kötüye kullanabilecek kişiler zimmetine para geçirebilir ve çok kolay olur,
ayrıca bu üretilecek dijital para neyin karşılığında üretilecek öyle ha deyince dolara endeksli stabil para çıkarmak mümkün değil
bu konu başlıkları açık ve güvensizliklerin temelini oluşturuyor. Ayrıca stabil kripto paralar, bazı zamanlarda alım-satım nedeniyle yükseliş veya düşüş yaşayabilir. Örneğin bazen USDT 1.10 dolara eşit olabiliyor. Bunu da alım satım botları dengeliyor sürekli. Eğer basacağımız paranın bir karşılığı olmazsa ve insanları ikna edemezse herkesin satış yapacağı bir piyasada hiçbir bot değeri stabil tutamaz.
Konu çok uzun bir konudur ben kısaca cevap vermeye çalıştım.
botların alım satım yapmasına gerek yok. 1.10 dolar olursa contract içindeki bir kod ile otomatik olarak alımlar engellenir sadece satımlar açık olur. düşersede tam tersi satımlar engellenir sadece alımalr açık olur çok basit bir kod aslında. zor değil hocam 2 dolara yaparım dediğim gibi ama arz a sokacak para yok