Yurt dışından getirilmiş telefon alınır mi
10
●190
- 28-02-2022, 13:08:42Kayıt ücreti 2500₺ idi en son yaparsanız sorunsuz kullanabilirsiniz
Yapmazsanız bir süre sonra kapanır ancak şuan kullandığım telefon yurt dışı kayıtlı anlamadığım bir sebeple kapanmadı her ay mesaj geliyor ama kapanmıyor
Süresi bitip tekrar 120 günden başlıyor şahsen şikayetçi değilim 😂

- 28-02-2022, 13:10:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.pandemi nedeniyle her yil başi 2 senedir 6 ay veriyor devletMRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 13:10:57İyi ne güzel hiç dillendirme 😁 ben 1900₺ vermiştimMRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 13:11:53Hocam yılbaşını geçtikten sonra yeni hak tanımlıyorlar diye biliyorum iPhone değilse de sim kartını 2. Sim yerine takıp süre uzatmış olabilirsinizMRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de merak ettiğim 2500₺ verdikten sonra başka bir ücret veriyor muyuz ? Vergi falan filan bunun affı falan yok mu
- 28-02-2022, 13:12:13Bilmiyodum bunu bak iyi oldu 😂BERiCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 13:13:51Yok hocam neredeyse 3 yıl olacak alalıalay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 13:26:36Hocam İMEİ uzatma var artık senelik 300₺ civarı heralde en son öyleydi
