Kayıt ücreti 2500₺ idi en son yaparsanız sorunsuz kullanabilirsiniz
Yapmazsanız bir süre sonra kapanır ancak şuan kullandığım telefon yurt dışı kayıtlı anlamadığım bir sebeple kapanmadı her ay mesaj geliyor ama kapanmıyor
Süresi bitip tekrar 120 günden başlıyor şahsen şikayetçi değilim 😂
Hocam yılbaşını geçtikten sonra yeni hak tanımlıyorlar diye biliyorum iPhone değilse de sim kartını 2. Sim yerine takıp süre uzatmış olabilirsiniz
Benim de merak ettiğim 2500₺ verdikten sonra başka bir ücret veriyor muyuz ? Vergi falan filan bunun affı falan yok mu