MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt ücreti 2500₺ idi en son yaparsanız sorunsuz kullanabilirsiniz
Yapmazsanız bir süre sonra kapanır ancak şuan kullandığım telefon yurt dışı kayıtlı anlamadığım bir sebeple kapanmadı her ay mesaj geliyor ama kapanmıyor
Süresi bitip tekrar 120 günden başlıyor şahsen şikayetçi değilim 😂
pandemi nedeniyle her yil başi 2 senedir 6 ay veriyor devlet