Hocam yılbaşını geçtikten sonra yeni hak tanımlıyorlar diye biliyorum iPhone değilse de sim kartını 2. Sim yerine takıp süre uzatmış olabilirsiniz
Benim de merak ettiğim 2500₺ verdikten sonra başka bir ücret veriyor muyuz ? Vergi falan filan bunun affı falan yok mu
Yok hocam neredeyse 3 yıl olacak alalı