Tam donanımlı web hizmeti verdiğiniz bir sitenin ödemeleri yapılmadıysa nasıl davranıyorsunuz?
1 - Site yayını mı durduruyorsunuz?
2 - Siteyi mi kaldırıyorsunuz?
3 - Nasıl olsa ödeme gelir diye siteyi yayında bırakıp bekliyor musunuz?
4 - Ödeme sonrası siteyi tekrar yayına alıyor musunuz?
Alternatif görüş ve düşünceleri yorumlara ekleyiniz...
Siz nasıl davranıyorsunuz?
19
●388
- 26-02-2022, 11:46:41Paramı almadığım bir hizmetin devam etmesi kadar saçma bi durum yok...
Siteyi yayına kapat. 1 Saat içinde ödemeyi alırsın
- 26-02-2022, 11:49:17Geçici bir durum da olabilir. "Kapıyı tamamen kapatmak" ne kadar doğru olur onu da düşünmek lazım.bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2022, 11:52:42Önceden hostu bendeyse xxx firma yazılım ödemelerini yapmadığı için hizmeti durdurulmuştur diye index atardım. Artık alıştık silip geçiyorumoxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2022, 11:53:38İş öncesi; %50 alırım. İş bitiminde siteyi canlıya çeker iyice müşteriye kontrol etmesini isterim. Kontroller bittikten sonra eksikler nelerse canlı üzerinde çözerim ve müşteriye tekrar sunarım. Müşteri "okey" dediği an ücretin kalan kısmını göndermesini talep eder, gönderdikten hemen sonra da kuruluma geçerim. Sorunsuz bir ticaret ortaya çıkmış olur
- 26-02-2022, 11:54:11
- 26-02-2022, 11:54:57300-500 tl vermekten kaçıyorsa zaten o kapıları kendi kapatmış demektir.oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla iyi niyetten suistimal doğar.
