oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam donanımlı web hizmeti verdiğiniz bir sitenin ödemeleri yapılmadıysa nasıl davranıyorsunuz?

1 - Site yayını mı durduruyorsunuz?
2 - Siteyi mi kaldırıyorsunuz?
3 - Nasıl olsa ödeme gelir diye siteyi yayında bırakıp bekliyor musunuz?
4 - Ödeme sonrası siteyi tekrar yayına alıyor musunuz?


Alternatif görüş ve düşünceleri yorumlara ekleyiniz...
Önceden hostu bendeyse xxx firma yazılım ödemelerini yapmadığı için hizmeti durdurulmuştur diye index atardım. Artık alıştık silip geçiyorum