Konu
Siz nasıl davranıyorsunuz?
26-02-2022, 11:49:17
#3
oxopage
bostanci96 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Paramı almadığım bir hizmetin devam etmesi kadar saçma bi durum yok...
Siteyi yayına kapat. 1 Saat içinde ödemeyi alırsın
Geçici bir durum da olabilir. "Kapıyı tamamen kapatmak" ne kadar doğru olur onu da düşünmek lazım.