Tam donanımlı web hizmeti verdiğiniz bir sitenin ödemeleri yapılmadıysa nasıl davranıyorsunuz?
1 - Site yayını mı durduruyorsunuz?
2 - Siteyi mi kaldırıyorsunuz?
3 - Nasıl olsa ödeme gelir diye siteyi yayında bırakıp bekliyor musunuz?
4 - Ödeme sonrası siteyi tekrar yayına alıyor musunuz?
Alternatif görüş ve düşünceleri yorumlara ekleyiniz...