yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Acı Eşiğimi Nasıl Yükseltebilirim ?
45
●2.212
- 25-02-2022, 13:51:43Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Bizim kültürümüzün en önemli sorunu okumamak, okuduğunu anlamamak. Adam kendimi asacağım, keseceğim demiyor. İnsanız her zaman vücudumuz da farklı sebeplerden acılar oluşmakta. Bu acıları nasıl daha aza indirebiliriz fikrini soruyor/danışıyor. Hatta kardeş payında espri mahiyetinde dile getirilmişti, bıçakladıktan sonra silahla vuralım bıçak acısını unutursun daha büyük acı olduğu için gibisinden bir şeydi.
Bu olabilir mi aslında olabilir. Bunun psikolojide veya farklı bir alanda değişik bir isimlendirmesi de olabilir. BİLEMİYORUM. - 25-02-2022, 13:52:10Kuyruk sokumundan amelyat oldum kıl dönmesinden ötürü. Bayağı eski mevzuydu ve alınan parça oldukça büyüktü. 18 dikişim vardı.McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belden uyuşturma anestezinin etkisi geçti, o dönem farklı sıkıntılarım vardı ruh halim kötüydü kendimi cezalandırdım. Hiçbir ağrı kesici iğne, serum veya ilaç olmadan 1 damla uyumadan sabah ettim. 1 Kürek dolusu köz amelyat yerimde yanıyo gibi bi acıydı, kalp atışımla birlikte yaramın sızlamasını dinledim sabaha kadar. Her kalp ritminde yaramın sızısını hissediyordum
Ertesi gün doktor muayne için asistanları ve öğrencileri ile geldiğinde fısırdaşarak ağrıkesicisiz duran hasta bumu vs diye konuşuyolardı.
- 25-02-2022, 13:55:32Helal olsun hocam güzel bir duygu olsa gerek , fakat ben sorumun cevabını sizin yazınızda bulmadım . Tavsiyelerinizi bekliyorumsezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2022, 13:57:03Benim ağrı ve acı eşiğim çok yüksek. Zaman içerisinde alışırsınız hocam. Kendi kendinize arttırabileceğiniz bir şey seğil, boş yere kendinize zarar vermeyin.
Fibromiyalji hastası olmak kesin çözüm, ağrımayan sızlamayan bir yeriniz kalmaz, zaman içerisinde hepsine alışırsınız. - 25-02-2022, 13:57:23Üyeliği durdurulduGoogle -> Increase Pain ToleranceMcCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2022, 13:58:22Benimkisi içinde bulunduğum kötü bir dönemden ötürü kendime kestiğim cezaydı. Ne önerilecek yanı var nede mantığa sığan tarafı. Bu güne kadar böyle bi acı ne çektim ne hissettim. O yanma hissinin boyutunu tarif edemem. Önerebileceğim hiçbirşey yok malesef burda. İnsan piskolojisi hazır olmasa pekde dayanılası bir acı eşiği olduğunu düşünmüyorum. 4,5 santimlik bir parça aldılar uzunluğu 2,5 cm civarındaydı. Onuda patolojiye yollamışlardı amelyatta şeffaf kutuda gösterdiler bana.McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ertesi gün doktor muayne için asistanları ve öğrencileri ile geldiğinde fısırdaşarak ağrıkesicisiz duran hasta bumu vs diye konuşuyolardı.