• 25-02-2022, 13:49:28
    #10
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikiyatriye gitmeni tavsiye ederim dostum, gerçekten iyi gelecek sana.
    Güldürme beni , kendi vücudumu geliştirmek istiyorum alt tarafı
  • 25-02-2022, 13:49:30
    #11
    Her gün birine kendini dövdür mutlaka bir gün acı eşiğin istediğin seviyeye gelir ☺️
  • 25-02-2022, 13:50:53
    #12
    Acılara maruz kalmanız gerekir. Bir duvarı yumruklayın. Eliniz artık acımıyorsa buna alışmış olursunuz. Tabi gidin bıçaklanın demiyorum ama durum bu. Sert sporlara gidin.
  • 25-02-2022, 13:51:43
    #13
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bizim kültürümüzün en önemli sorunu okumamak, okuduğunu anlamamak. Adam kendimi asacağım, keseceğim demiyor. İnsanız her zaman vücudumuz da farklı sebeplerden acılar oluşmakta. Bu acıları nasıl daha aza indirebiliriz fikrini soruyor/danışıyor. Hatta kardeş payında espri mahiyetinde dile getirilmişti, bıçakladıktan sonra silahla vuralım bıçak acısını unutursun daha büyük acı olduğu için gibisinden bir şeydi.
    Bu olabilir mi aslında olabilir. Bunun psikolojide veya farklı bir alanda değişik bir isimlendirmesi de olabilir. BİLEMİYORUM.
  • 25-02-2022, 13:52:10
    #14
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle düşün , ameliyat olman gerek anestezi için uyuşturucu kalmadı acıya dayanamayıp ölebilirsin bile . Bakış açını bu kadar dar tutma
    Kuyruk sokumundan amelyat oldum kıl dönmesinden ötürü. Bayağı eski mevzuydu ve alınan parça oldukça büyüktü. 18 dikişim vardı.

    Belden uyuşturma anestezinin etkisi geçti, o dönem farklı sıkıntılarım vardı ruh halim kötüydü kendimi cezalandırdım. Hiçbir ağrı kesici iğne, serum veya ilaç olmadan 1 damla uyumadan sabah ettim. 1 Kürek dolusu köz amelyat yerimde yanıyo gibi bi acıydı, kalp atışımla birlikte yaramın sızlamasını dinledim sabaha kadar. Her kalp ritminde yaramın sızısını hissediyordum Ertesi gün doktor muayne için asistanları ve öğrencileri ile geldiğinde fısırdaşarak ağrıkesicisiz duran hasta bumu vs diye konuşuyolardı.
  • 25-02-2022, 13:55:32
    #15
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyruk sokumundan amelyat oldum kıl dönmesinden ötürü. Bayağı eski mevzuydu ve alınan parça oldukça büyüktü. 18 dikişim vardı.

    Belden uyuşturma anestezinin etkisi geçti, o dönem farklı sıkıntılarım vardı ruh halim kötüydü kendimi cezalandırdım. Hiçbir ağrı kesici iğne, serum veya ilaç olmadan 1 damla uyumadan sabah ettim. 1 Kürek dolusu köz amelyat yerimde yanıyo gibi bi acıydı, kalp atışımla birlikte yaramın sızlamasını dinledim sabaha kadar. Her kalp ritminde yaramın sızısını hissediyordum Ertesi gün doktor muayne için asistanları ve öğrencileri ile geldiğinde fısırdaşarak ağrıkesicisiz duran hasta bumu vs diye konuşuyolardı.
    Helal olsun hocam güzel bir duygu olsa gerek , fakat ben sorumun cevabını sizin yazınızda bulmadım . Tavsiyelerinizi bekliyorum
  • 25-02-2022, 13:57:03
    #16
    Platin üye
    Benim ağrı ve acı eşiğim çok yüksek. Zaman içerisinde alışırsınız hocam. Kendi kendinize arttırabileceğiniz bir şey seğil, boş yere kendinize zarar vermeyin.
    Fibromiyalji hastası olmak kesin çözüm, ağrımayan sızlamayan bir yeriniz kalmaz, zaman içerisinde hepsine alışırsınız.
  • 25-02-2022, 13:57:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar anormal bir durum yok , sen iyi misin ?

    50 kilo nasıl kaldırırım cevabının sorusu nasıl spor yapmaksa , acıya nasıl dayanırım sorunun cevabıda mantıken kendine zarar vermek oluyor bu fikir dışında bir şey istediğim için konu açtım
    Google -> Increase Pain Tolerance
  • 25-02-2022, 13:58:22
    #18
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun hocam güzel bir duygu olsa gerek , fakat ben sorumun cevabını sizin yazınızda bulmadım . Tavsiyelerinizi bekliyorum
    Benimkisi içinde bulunduğum kötü bir dönemden ötürü kendime kestiğim cezaydı. Ne önerilecek yanı var nede mantığa sığan tarafı. Bu güne kadar böyle bi acı ne çektim ne hissettim. O yanma hissinin boyutunu tarif edemem. Önerebileceğim hiçbirşey yok malesef burda. İnsan piskolojisi hazır olmasa pekde dayanılası bir acı eşiği olduğunu düşünmüyorum. 4,5 santimlik bir parça aldılar uzunluğu 2,5 cm civarındaydı. Onuda patolojiye yollamışlardı amelyatta şeffaf kutuda gösterdiler bana.