McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun hocam güzel bir duygu olsa gerek , fakat ben sorumun cevabını sizin yazınızda bulmadım . Tavsiyelerinizi bekliyorum
Benimkisi içinde bulunduğum kötü bir dönemden ötürü kendime kestiğim cezaydı. Ne önerilecek yanı var nede mantığa sığan tarafı. Bu güne kadar böyle bi acı ne çektim ne hissettim. O yanma hissinin boyutunu tarif edemem. Önerebileceğim hiçbirşey yok malesef burda. İnsan piskolojisi hazır olmasa pekde dayanılası bir acı eşiği olduğunu düşünmüyorum. 4,5 santimlik bir parça aldılar uzunluğu 2,5 cm civarındaydı. Onuda patolojiye yollamışlardı amelyatta şeffaf kutuda gösterdiler bana.