Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Bizim kültürümüzün en önemli sorunu okumamak, okuduğunu anlamamak. Adam kendimi asacağım, keseceğim demiyor. İnsanız her zaman vücudumuz da farklı sebeplerden acılar oluşmakta. Bu acıları nasıl daha aza indirebiliriz fikrini soruyor/danışıyor. Hatta kardeş payında espri mahiyetinde dile getirilmişti, bıçakladıktan sonra silahla vuralım bıçak acısını unutursun daha büyük acı olduğu için gibisinden bir şeydi.
Bu olabilir mi aslında olabilir. Bunun psikolojide veya farklı bir alanda değişik bir isimlendirmesi de olabilir. BİLEMİYORUM.