Benim ağrı ve acı eşiğim çok yüksek. Zaman içerisinde alışırsınız hocam. Kendi kendinize arttırabileceğiniz bir şey seğil, boş yere kendinize zarar vermeyin.
Fibromiyalji hastası olmak kesin çözüm, ağrımayan sızlamayan bir yeriniz kalmaz, zaman içerisinde hepsine alışırsınız.