Arkadaşlar merhabalar;
şirketimiz E - fatura mükellefi olacaktır. biraz araştırma yaptığımda bulut tabanlı olarak iki yazılımı beğendim. bunlardan biri logo iş başı bir diğeri ise paraşüt. ikisi arasında kararsız kaldım. bu iki programa hakim olan veya kullanan birileri varsa bana yardımcı olabilirler mi? hangisini tercih etmeliyim? hangisinin kullanışı daha iyi sizce?
Paraşüt mü logo iş başi mi?
6
●388
- 24-02-2022, 22:30:51
- 24-02-2022, 22:39:28Yorumunuz için teşekkürler öncelikle. Peki hocam e fatura keserken herhangi bir aksaklık yaşıyor musunuz? E faturayla alakalı bir sıkıntınız oldu mu bu proğram üzerindenikiasoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2022, 22:41:58hocam ben de iş başı alacaktım. 7 gün boyunca deneme sürümünü kullandım. ama paraşüte göre bir kaç eksikliklerinin olduğunu fark ettim. şimdi her ikisi arasında kararsız kaldım. e fatura çıkışınız oluyor mu program üzerinden ? oluyorsa bir sıkıntı yaşadınız mı ? bir de ne gibi geçişlerinizde sıkıtı yaşadınız?Fatihars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2022, 22:46:25Üyeliği durdurulduBir e-ticaret sitesi yönetmekteyiz bununla beraber bazı işlemlerde oluyor. Şu ana kadar tarafımıza herhangi bir sıkıntı yaşatmadı.Turgut1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2022, 22:49:41çok teşekkür ederimikiasoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle