İşbaşı kullanıyorum tavsiye etmiyorum gecis islemlerine sacma sapan seyler istiyorlar vaktim olmadığı icin parasute geçemiyorum
hocam ben de iş başı alacaktım. 7 gün boyunca deneme sürümünü kullandım. ama paraşüte göre bir kaç eksikliklerinin olduğunu fark ettim. şimdi her ikisi arasında kararsız kaldım. e fatura çıkışınız oluyor mu program üzerinden ? oluyorsa bir sıkıntı yaşadınız mı ? bir de ne gibi geçişlerinizde sıkıtı yaşadınız?