ikiasoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, biz paraşüt kullanmaktayız. Kullanımı gayet basit ve anlaşılır. Kolaylıkla öğrenilebilen bir yapısı var, tavsiye ederiz.
Yorumunuz için teşekkürler öncelikle. Peki hocam e fatura keserken herhangi bir aksaklık yaşıyor musunuz? E faturayla alakalı bir sıkıntınız oldu mu bu proğram üzerinden