Bruskfatih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılım öğrenmeye nerden başlamalıyım?
26
●1.274
- 21-02-2022, 17:27:16Valla hocam ne bilim koymuşlar oraya matamatik diye bir ders saçma saçma işlemler vs istediğimiz bölümü bile okuyamiyoruz , Teşekkür ederim araştıracam bendeSayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 17:29:31hocam üniversite mezunuyum aldığım diplomayı hiç bir çalıştığım firma sormadı. karşı taraf yapabiliyor musun yapamıyor musun diye soruyor. kurumsal büyük firmalar anca diplomaya bakıyor. ama işi kavrarsan freelance daha cazip geliyor maddi açıdanBruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 17:33:54hocam geçen gün birine denk geldimSayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lise mezunu borusanda şimdide koça gçemiş inanamadım yazılımcı yani banka devlet kurumu değilse bakmıyorlar bakarlarda sen iyisine çokda tkaılmazlar demişti - 21-02-2022, 17:42:32doğru söylemiş bizim meslek bi avukatlık polislik değil o yüzden diploma çok gerekmiyorLaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğretmen diplomamam olmamasına rağmen kolejde öğretmenlik bile yaptım işi bilmen yeterli aslında ışığı gören yanına alır seni her zaman.
- 21-02-2022, 17:55:41Hocam önce yazılım nedir gibi basit sorulsrdan başlamak gerektiği kanaatindeyim. Kolaydan zora doğru gitmrmiz gerekir. Önce Python, Javascript, Html, Css gibi kolay dilleri öğrenmek gerekir. Sonra ihtiyaca göre Java fslan. 🙂
- 21-02-2022, 19:09:34Bakacağım çok teşekkür ediyorumTheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman üzücü, benim kafamdaki kabataslak plan kendimi bu alanda değerli bir insan haline getirip teklif kovalamaktıoguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten uzun uzun yazıp açıkladığıniz için ne kadar teşekkür etsem az. Hayaliniz çok güzel inanıyorum ki bir gün başarırsınız bir şekilde adım atmak çok önemli çünkü ki siz adım atma aşamasını çoktan geçmişsiniz. Annemin hayali de Muğlanın güzel bir köyünde sessiz sakin huzurlu bir şekilde yaşamak, bence de çok güzel. Umarım her şey istediğiniz gibi olur başarılar diliyorumLaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevabınız için teşekkür ederim. Peki sizce diploma olmaması yurt dışından davetiye alma düşüncem için büyük bir engel mi?Sayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet katılıyorum adım adım gideceğim bu yüzden, yazdıklarınızı araştıracağım teşekkür ederim 🙏🏻umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenme sırası bu şekilde mi olmalı yoksa bir çatı altında başlangıç seviyelerini mi yazdınız? Teşekkür ederim 🙏🏻Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-02-2022, 19:35:53Merhabalr hocam. Yazılımda kolay dilerden başlamak en iyisi. Go, Python, Javascript falan. Btk Akademi'de ücretsiz dersler var, tqvsiye ederim 🙂 :
https://www.btkakademi.gov.tr
öğretmen diplomamam olmamasına rağmen kolejde öğretmenlik bile yaptım işi bilmen yeterli aslında ışığı gören yanına alır seni her zaman.

