LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam geçen gün birine denk geldim

lise mezunu borusanda şimdide koça gçemiş inanamadım yazılımcı yani banka devlet kurumu değilse bakmıyorlar bakarlarda sen iyisine çokda tkaılmazlar demişti
doğru söylemiş bizim meslek bi avukatlık polislik değil o yüzden diploma çok gerekmiyor öğretmen diplomamam olmamasına rağmen kolejde öğretmenlik bile yaptım işi bilmen yeterli aslında ışığı gören yanına alır seni her zaman.