hocam üniversite mezunuyum aldığım diplomayı hiç bir çalıştığım firma sormadı. karşı taraf yapabiliyor musun yapamıyor musun diye soruyor. kurumsal büyük firmalar anca diplomaya bakıyor. ama işi kavrarsan freelance daha cazip geliyor maddi açıdan
hocam geçen gün birine denk geldim
lise mezunu borusanda şimdide koça gçemiş inanamadım yazılımcı yani banka devlet kurumu değilse bakmıyorlar bakarlarda sen iyisine çokda tkaılmazlar demişti