• 20-02-2022, 19:05:12
    #1
    Merhaba

    https://www.r10.net/sanal-sunucu/311...inacaktir.html

    Böyle ne istediğimi belirterek bi konu açtım arkadaşın biride sunucu sattı

    Fakat ilgili program sattığı sunucuda çalışmıyor.


    Başka birinden aldım ve orada çalışıyor.

    Kendisine bu konuyu belirtip iade istememe rağmen olumsuz dönüş yaptı.

    Para mühim değil bunu bi şikayet olarak görmeyin hizmet bazlı düşünürssek memnun olmadım ve iade alamadım.

    Bu konuya istinaden - trade verme hakkım var mı ?


    7 yıla yakındır buradayım çok dolandırıldım vs. hiç şikayet konusu ve - trade vermedim paraya ihtiyacı vardır hayrım olsun dedim geçtim küçük miktarlardı.

    Ama böyle kurumsal iş yapan kişilerin böyle yapması bence yanlış olduğunu düşündüğüm için sizlere sormak istedim.

    Teşekkürler.
    • Saitama
    • OmerJS
    Saitama ve OmerJS bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 20-02-2022, 19:07:09
    #2
    Kişisel Rütbe
    Vardır aldığınız üründen memnun değilsiniz sonuçta
  • 20-02-2022, 19:07:12
    #3
    Forumda Memnun olunmayan hizmet için - trade çalışması muhabbeti dönüyordu.
  • 20-02-2022, 19:07:17
    #4
    aldığınız hizmeti eksik hatalı ise muhattap bulamıyorsanız - trade verebilirsiniz
  • 20-02-2022, 19:08:07
    #5
    - trade verebilirsiniz bence hocam çünkü memnun kalmamanız iade vermemesi üstüne bu hak doğuyor diye biliyorum tabi moderatör hocalarımda dönüş sağlar sanırım bu konuya.
    @ramob7; @Bip;
  • 20-02-2022, 19:10:04
    #6
    İade şartları ws sizi haklı çıkartıyor ise evet olumsuz ticaret puanı verebilirsiniz.

    ( Dip not : Çalışacağını ws sorduğunuz da çalışır dedi ise de yine siz haklı oluyorsunuz.)

    X firma ismine kimse gibi leke sürdürmek istemez.

    Eğer imkanınız varsa diğer türlü program ws çalıştırıyor ise sunucu sağlandı fakat istediğim performans ve gereksinimleri karşılamadığı için nötr bir oy verdim dersiniz.

    Kanaatim bu yöndedir.
  • 20-02-2022, 19:10:17
    #7
    mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - trade verebilirsiniz bence hocam çünkü memnun kalmamanız iade vermemesi üstüne bu hak doğuyor diye biliyorum tabi moderatör hocalarımda dönüş sağlar sanırım bu konuya.
    @ramob7; @Bip;
    Valla yanlış iş yapmak istemediğim için açtım.

    Arkadaşlardan birisi bi yazarsa bede ona göre yol alırdım
  • 20-02-2022, 19:14:32
    #8
    - itrade sistemi sadece dolandırıcılar için çalışıyor. forumda özellikle paralı üye ise hizmet alsan kötü olsa v.s bile - trader veremezsin. Verirsen de silinir.
  • 20-02-2022, 19:17:28
    #9
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - itrade sistemi sadece dolandırıcılar için çalışıyor. forumda özellikle paralı üye ise hizmet alsan kötü olsa v.s bile - trader veremezsin. Verirsen de silinir.
    Bence böyle değildir hocam r10 da üye ayrımı olmaz olamaz diye düşünüyorum.