Merhaba

https://www.r10.net/sanal-sunucu/311...inacaktir.html

Böyle ne istediğimi belirterek bi konu açtım arkadaşın biride sunucu sattı

Fakat ilgili program sattığı sunucuda çalışmıyor.


Başka birinden aldım ve orada çalışıyor.

Kendisine bu konuyu belirtip iade istememe rağmen olumsuz dönüş yaptı.

Para mühim değil bunu bi şikayet olarak görmeyin hizmet bazlı düşünürssek memnun olmadım ve iade alamadım.

Bu konuya istinaden - trade verme hakkım var mı ?


7 yıla yakındır buradayım çok dolandırıldım vs. hiç şikayet konusu ve - trade vermedim paraya ihtiyacı vardır hayrım olsun dedim geçtim küçük miktarlardı.

Ama böyle kurumsal iş yapan kişilerin böyle yapması bence yanlış olduğunu düşündüğüm için sizlere sormak istedim.

Teşekkürler.