İade şartları ws sizi haklı çıkartıyor ise evet olumsuz ticaret puanı verebilirsiniz.

( Dip not : Çalışacağını ws sorduğunuz da çalışır dedi ise de yine siz haklı oluyorsunuz.)

X firma ismine kimse gibi leke sürdürmek istemez.

Eğer imkanınız varsa diğer türlü program ws çalıştırıyor ise sunucu sağlandı fakat istediğim performans ve gereksinimleri karşılamadığı için nötr bir oy verdim dersiniz.

Kanaatim bu yöndedir.