Konu
- Trade Neye Göre Veriliyor ? r10+
20-02-2022, 19:17:28
#9
Misafir
djj adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
- itrade sistemi sadece dolandırıcılar için çalışıyor. forumda özellikle paralı üye ise hizmet alsan kötü olsa v.s bile - trader veremezsin. Verirsen de silinir.
Bence böyle değildir hocam r10 da üye ayrımı olmaz olamaz diye düşünüyorum.