• 16-02-2022, 14:01:11
    #10
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna istinaden hastanede çalışan ve covid olan birisiyle 2 gün beraber kaldık ama covid olmadım 0 aşı yola devam...
    Sadece çift maske kullandık ikimizde, odadan çıktı, ben çıktım yine de bulaşmadı.

    Kolanya/dezanfaktanda kullandık tabii... Yine de siz önlem alın...
    kimine bulaşır kimine bulaşmaz anlamadım bu işi ama yinede önlem alıyorum hocam teşekkür ederim
  • 16-02-2022, 14:02:40
    #11
    Hocam covid olmayan kalmayacak zaten ve her sene tekrarlayacak sanırım ben de 2. kez oldum şuan 5-6. gün falan.
    Babam da kalp hastası tansiyon şeker her şey var o da hafif atlattı ben gibi grip gibi geçirdi Allahın izniyle bi şey olmaz maske de taksa sürekli ellerini kapı kollarını dezenfekte de etse bulaşacağı varsa bulaşıyor meret maalesef.
    Önemli olan güzel beslenmek temiz hava almak bol bol. Geçmiş olsun
  • 16-02-2022, 14:03:02
    #12
    Çok geçmiş olsun, umarım annenize bulaşmaş ve sizde rahat bir şekilde atlatırsınız. Bol bol vitamin ve dinlenme
  • 16-02-2022, 14:03:31
    #13
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam covid olmayan kalmayacak zaten ve her sene tekrarlayacak sanırım ben de 2. kez oldum şuan 5-6. gün falan.
    Babam da kalp hastası tansiyon şeker her şey var o da hafif atlattı ben gibi grip gibi geçirdi Allahın izniyle bi şey olmaz maske de taksa sürekli ellerini kapı kollarını dezenfekte de etse bulaşacağı varsa bulaşıyor meret maalesef.
    Önemli olan güzel beslenmek temiz hava almak bol bol. Geçmiş olsun
    haklısınız hocam, tek dilegim aileme bulaşmaması şuan için
  • 16-02-2022, 14:03:53
    #14
    Lyqha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, umarım annenize bulaşmaş ve sizde rahat bir şekilde atlatırsınız. Bol bol vitamin ve dinlenme
    çok teşekkür ederim inşallah
  • 16-02-2022, 14:05:14
    #15
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam covid olmayan kalmayacak zaten ve her sene tekrarlayacak sanırım ben de 2. kez oldum şuan 5-6. gün falan.
    Babam da kalp hastası tansiyon şeker her şey var o da hafif atlattı ben gibi grip gibi geçirdi Allahın izniyle bi şey olmaz maske de taksa sürekli ellerini kapı kollarını dezenfekte de etse bulaşacağı varsa bulaşıyor meret maalesef.
    Önemli olan güzel beslenmek temiz hava almak bol bol. Geçmiş olsun
    Bu kalsın burada, 0 aşı, 0 covid, yola devam!

  • 16-02-2022, 14:15:04
    #16
    Sifonu çekmeden önce kapağı kapat öyle çek.
  • 16-02-2022, 14:44:14
    #17
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kalsın burada, 0 aşı, 0 covid, yola devam!

    Hocam senin gibi en yakın arkadaşım da öyle diyordu geçen pazartesi yakalandı o da Grip gibi geçirdi ama
    Toplum bağışıklığı kazanıldı bence korkulacak yanı kalmadı artık