Konu
benide yakaladı korona :(
16-02-2022, 14:44:14
#17
Gokenim
NR1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kalsın burada, 0 aşı, 0 covid, yola devam!
Hocam senin gibi en yakın arkadaşım da öyle diyordu geçen pazartesi yakalandı o da
Grip gibi geçirdi ama
Toplum bağışıklığı kazanıldı bence korkulacak yanı kalmadı artık