NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kalsın burada, 0 aşı, 0 covid, yola devam!

Hocam senin gibi en yakın arkadaşım da öyle diyordu geçen pazartesi yakalandı o da Grip gibi geçirdi ama
Toplum bağışıklığı kazanıldı bence korkulacak yanı kalmadı artık