Hocam covid olmayan kalmayacak zaten ve her sene tekrarlayacak sanırım ben de 2. kez oldum şuan 5-6. gün falan.
Babam da kalp hastası tansiyon şeker her şey var o da hafif atlattı ben gibi grip gibi geçirdi Allahın izniyle bi şey olmaz maske de taksa sürekli ellerini kapı kollarını dezenfekte de etse bulaşacağı varsa bulaşıyor meret maalesef.
Önemli olan güzel beslenmek temiz hava almak bol bol. Geçmiş olsun