• 15-02-2022, 01:42:40
    #1
    araba satilmis baskasina konu kapandi
  • 15-02-2022, 01:51:13
    #2
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bu araba alınırmı ? Durumuna göre pahalımı ucuzmu ? Arabalardan , piyasadan anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim.









    2010 Doblo Yeni Kasa
    97.000 TL


    Yağ yakma duman atma kesinlikle yoktur periyodik bakımları eksiksiz tam olarak yapılmıştır vizesi yeni yapıldı.
    Tavan arka bagaj kapağı sol ön çamurluk harici boyalıdır değişen yoktur.
    4 lastik sıfır ayarında eksiksiz temiz aile aracıdır 2.000tl hasar kaydı vardır


    252 bin km orjinal
    Yeni kasa
    Tek sürgü
    1.3 multijet
    90 beygir
    %80 Motor
    Eksiği gediği yok
    İç kozmetiği temiz
    Muayene yeni
    Alt takım yeni
    Hocam az çok anlıyorum arablardan da bu fiyata bedava bence hatta fiyatta bir sorun olduğunu düşünüyorum
  • 15-02-2022, 01:55:15
    #3
    Ferhat1230 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam az çok anlıyorum arablardan da bu fiyata bedava bence hatta fiyatta bir sorun olduğunu düşünüyorum
    hocam sarı sitede bile bu tarzlara yakın fiyatlar görmek mümkün bu doblo kasasında https://www.sahibinden.com/minivan-p...ting=price_asc
    buralardada var https://www.arabam.com/ikinci-el?sea...eTl.asc&page=2

    hatta şuna bakın https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...97672867/detay
  • 15-02-2022, 02:18:32
    #4
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sarı sitede bile bu tarzlara yakın fiyatlar görmek mümkün bu doblo kasasında https://www.sahibinden.com/minivan-p...ting=price_asc
    buralardada var https://www.arabam.com/ikinci-el?sea...eTl.asc&page=2

    hatta şuna bakın https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...97672867/detay
    Hocam sondaki ağır hasar kaydı olduğu için alınmaz ama fiyat performans derseniz sizin ilan iyi bence bu tür araçlarda motor önemli bildigim kadarıyla pazarlıkla falan 92 ye biterse çok iyi bence bu araçlardan alma düşünceniz varsa kaçırmayın derim ancak iyisine denk gelirseniz sorun yok ama sıkıntılı bir araca denk gelirseniz oto sanayiden çıkamazsınız çok iyi araştırın
  • 15-02-2022, 02:22:57
    #5
    Çok km yapmış ben olsam almazdım
  • 15-02-2022, 02:26:00
    #6
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok km yapmış ben olsam almazdım
    bu model araçların geneli 200km üzeri oluyor hocam ya zaten eğer 140 150 km falan olsa şuanki fiyatından 30 40k daha pahalıydı
  • 15-02-2022, 03:03:51
    #7
    Alıntı
    %80 motor sıkıntı olabilir hocam. 1 ay önce fiat Linea aldım 260.000 de dyno da %88 motor çıktı ama maalesef motor tekrar yapıldı. Detaylı olarak motoru usta veya expere baktırmanızı tavsiye ederim. Onun dışında gayet güzel. ☺️
    evet aslında gidip bir görüp sağlam bir expere geçiresim var aracı

    buarada @Reinchus; hocam motor tekrar yapıldı derken siz aldınız 1 ay sonra motorumu bozuldu aracınızın
  • 15-02-2022, 03:12:51
    #8
    Gold üye
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=#D9DAE9][FONT=Open Sans]

    evet aslında gidip bir görüp sağlam bir expere geçiresim var aracı

    buarada @Reinchus; hocam motor tekrar yapıldı derken siz aldınız 1 ay sonra motorumu bozuldu aracınızın
    Bizim işler baya karışık oldu hocam ne sen sor ne ben söyleyim
  • 15-02-2022, 03:25:44
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    km fazla gibi. 2007 model var bizde de 98kmlerde almıştık şuan 150.000 civarı olması lazım genelde babam kullanıyor. 120 bin civarı fiyat çekiyorlar diyordu. arkadaşın dediği gibi fiyatta sorun olabilir. sadece kmden dolayı mı bu fiyat. çok anlamam da bizimkinden 3 sene yeni model. örnek olarak şu ilandaki model yılı, km ve fiyata bakınca sizin gösterdiğiniz çok daha mantıklı https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...99012041/detay