• 15-02-2022, 03:31:07
    #10
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    km fazla gibi. 2007 model var bizde de 98kmlerde almıştık şuan 150.000 civarı olması lazım genelde babam kullanıyor. 120 bin civarı fiyat çekiyorlar diyordu. arkadaşın dediği gibi fiyatta sorun olabilir. sadece kmden dolayı mı bu fiyat. çok anlamam da bizimkinden 3 sene yeni model. örnek olarak şu ilandaki model yılı, km ve fiyata bakınca sizin gösterdiğiniz çok daha mantıklı https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...99012041/detay
    Boyası ve hasar kaydından dolayı ucuzdur fiyatı. Km geneli 200 Binde ama 252 çok. Hor kullanılırsa motor ister elbet. Sizin 150 bin olduğundan dolayı fiyat böyle. Değişen de yoktur sizde, boya bile yoktur belki
  • 15-02-2022, 03:43:36
    #11
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    km fazla gibi. 2007 model var bizde de 98kmlerde almıştık şuan 150.000 civarı olması lazım genelde babam kullanıyor. 120 bin civarı fiyat çekiyorlar diyordu. arkadaşın dediği gibi fiyatta sorun olabilir. sadece kmden dolayı mı bu fiyat. çok anlamam da bizimkinden 3 sene yeni model. örnek olarak şu ilandaki model yılı, km ve fiyata bakınca sizin gösterdiğiniz çok daha mantıklı https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...99012041/detay
    fiyatta sorun yok hocam satan kişide kuzenimin arkadaşı
  • 15-02-2022, 03:46:03
    #12
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyası ve hasar kaydından dolayı ucuzdur fiyatı. Km geneli 200 Binde ama 252 çok. Hor kullanılırsa motor ister elbet. Sizin 150 bin olduğundan dolayı fiyat böyle. Değişen de yoktur sizde, boya bile yoktur belki
    ne dersiniz yani hocam alınırmı bu fiyata bu zamanda?
  • 15-02-2022, 08:52:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tavan arka bagaj değişimi takla atma olayını uyandırdı bende.
  • 15-02-2022, 15:06:04
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyası ve hasar kaydından dolayı ucuzdur fiyatı. Km geneli 200 Binde ama 252 çok. Hor kullanılırsa motor ister elbet. Sizin 150 bin olduğundan dolayı fiyat böyle. Değişen de yoktur sizde, boya bile yoktur belki
    150 bile yoktur belki tam hatırlamıyorum sürmeyeli bayağı oldu bu gaz fiyatlarından almıyorum zaten babam her gün işe götürüp getiriyor. normalde aldığımız kişi pek sürmemiş sanırım. boya değişen vs bizde olmadı. 18 bine almıştık şuan ki fiyatları gerçekten şaşırtıcı
  • 15-02-2022, 15:17:25
    #15
    Kapı pencere çok onemli değil de km çok yüksek, motorun ağır bakımları çıkabilir.
  • 15-02-2022, 15:46:26
    #16
    bizde 2012 model var doblo Şu artan piyasa da fiyatı yükselmeyen tek araç doblo sarırım 2009 model citroen c3 üm 58 den 140 a çıktı doblo 90 ı geçemiyor saçmalık.
  • 15-02-2022, 16:12:11
    #17
    fotoğraflarını attığın aracın önüne bakınca zaten neyin ne olduğu anlaşılıyor.
    en acemi gözüyle baksan bile sis farlarının olmadığını görürsün üstün körü toplamışlar satmaya çalışıyorlar.
    uzak dur.
  • 15-02-2022, 20:05:59
    #18
    arabanın görünüşü temiz kullanılmışa benziyor. fiziksel durumu gayet iyi ama iç durumunu bilemiyorum. sen kesinlikle güvendiğin bir yere muayane ettir