RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boyası ve hasar kaydından dolayı ucuzdur fiyatı. Km geneli 200 Binde ama 252 çok. Hor kullanılırsa motor ister elbet. Sizin 150 bin olduğundan dolayı fiyat böyle. Değişen de yoktur sizde, boya bile yoktur belki
150 bile yoktur belki tam hatırlamıyorum sürmeyeli bayağı oldu bu gaz fiyatlarından almıyorum zaten babam her gün işe götürüp getiriyor. normalde aldığımız kişi pek sürmemiş sanırım. boya değişen vs bizde olmadı. 18 bine almıştık şuan ki fiyatları gerçekten şaşırtıcı