Hocam sondaki ağır hasar kaydı olduğu için alınmaz ama fiyat performans derseniz sizin ilan iyi bence bu tür araçlarda motor önemli bildigim kadarıyla pazarlıkla falan 92 ye biterse çok iyi bence bu araçlardan alma düşünceniz varsa kaçırmayın derim ancak iyisine denk gelirseniz sorun yok ama sıkıntılı bir araca denk gelirseniz oto sanayiden çıkamazsınız çok iyi araştırın