• 10-02-2022, 20:54:46
    #1
    Herkese iyi akşamlar 3 bin 600 tl lik olan kredi kartımı yapilandirmistim aylik 360 tl ödeme yapıyordum şuan o kredi kartına toplu şekil de ödeme yaptım kartı kullanıma tekrar açarlar mi kredi puanım düşük daha önceden bu şekil de kartı acılan oldu mu
  • 10-02-2022, 20:57:51
    #2
    kart iptal edilmedi ise kısmı bloke olduysa acılır değilse tekrar talep etmenız gerek bana öyle demişlerdi
  • 10-02-2022, 20:58:15
    #3
    2 iş günü içinde açılır hocam. Takip icra durumu vs. yoksa
  • 10-02-2022, 20:58:47
    #4
    fâni editör.
    Müşteri hizmetlerini aramanda fayda var. Bankadan bankaya değişir. Eğer kullanıma açarlarsa ödediğim parayı tüm borçtan düşün diyin. Çünkü açarlada tekrar kullanırsanız yine eski borcun ekstresi yansır ilk olarak.
  • 10-02-2022, 21:05:21
    #5
    Yapılandırma takip sonucu yapıldıysa açılmaz, diğer türlü de çok zor.
    • Mcs26
    Mcs26 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-02-2022, 22:02:07
    #6
    Merhaba hocam.Ben de xx.xxx haneli kreri kartımı yapılandırdım 3 ay önce tabi daha bayağı var ödemesi ama özellikle bankayla görüştüm bu konu hakkında, borcunuz bittiğinde kartınızı kullanabilirsiniz dendi.
  • 10-02-2022, 22:47:26
    #7
    Hiçbir b.ka yaramıyor. Bundan 3 - 4 sene önce 750TL'lik Ek Kartımı yapılandırıp aylık 100TL şeklinde anlaştım. Sadece ilk ayını 100TL ödeyip diğer ay geri kalanını direkt peşin ödeyip kapattım. Hemen sonra "Tekrar kullanmak istiyorum" dedim ve red yedim.

    Sonra diğer bankada olan kredi kartımın limitini patlattım. Pandemi süreci olduğu için asgarisini ödemedim 3 ay boyunca. Avukata verildim.

    Avukat bana 10 gün içinde (o zaman ayın 20'siydi) bankaya olan ana para 4.500TL ödersen dosya masrafı vs. olmadan kapanır dedi. Ödedim ve dosyamı kapattım.

    Şuan herhangi bir bankaya 1TL bile borcum yok. Aylık maaşım dolgun ve maaşımı aldığım bankaya kart başvurusu yaptığımda bile direkt reddeliliyor.

    Direkt sistemde görünen üzerine konuşuyorlar. Aylık gelirim net 8.000TL, diğer işlerimle 12.000TL'yi buluyor. Ama yok. Hiç bir şekilde kart alamıyorum şuan. Bu olayı da Mayıs 2021'de atlattım.