Herkese iyi akşamlar 3 bin 600 tl lik olan kredi kartımı yapilandirmistim aylik 360 tl ödeme yapıyordum şuan o kredi kartına toplu şekil de ödeme yaptım kartı kullanıma tekrar açarlar mi kredi puanım düşük daha önceden bu şekil de kartı acılan oldu mu