Müşteri hizmetlerini aramanda fayda var. Bankadan bankaya değişir. Eğer kullanıma açarlarsa ödediğim parayı tüm borçtan düşün diyin. Çünkü açarlada tekrar kullanırsanız yine eski borcun ekstresi yansır ilk olarak.