Telefonlar % kaç ta şarj edilmeli ?
9
●224
- 10-02-2022, 20:09:54Gerçekten bir sürü bilgi var. Benim en doğru olarak bulduğum bilgi şöyleydi: %20'nin altına inmediği sürece istediğin zaman tak, lazım olduğunda çıkar. Yaklaşık 1.5 yılda 2-3 kez %100'e dolum yapmışımdır. Bataryamda bir sorun oluştuğunu düşünmüyorum hala aynı kullanıma devam ediyorum.
- 10-02-2022, 20:11:04İhtiyacının olduğu zaman kullanmalı, şarjın bitti zaman takmalı, ihtiyacın olunca çıkartmalı. Unutursan şarjda bırakmalı.
Yani; Akıllı sistem mevcut %100 olunca enerji kesiliyor istersen 1 hafta şarjda bırak. O sadece biten kısmı alır.
Eskidendi yine şarjı tam bitir sonra şarj et muhabbeti. Yeni bataryaları istediğin zaman şarj et, istediğin zaman çıkart. Değişen bir şey yok. Akım korunuyor. Yani istediğin gibisin. - 10-02-2022, 20:19:16Telefonunuz çok eski değil ise bunun bir önemi yok
+gece şarja takıp da uyyuyabilirsiniz pil tam dolunca otomatikmen enerji akışını kesecektir.