Merhaba arkadaşlar! Telefon pil sağlığı için telefonu %kac da şarj edilmeli, tam dolmali mi, internette çok farklı bilgiler var telefoncu arkadaşlar ve kullanıcı çok olduğu için buraya sormak istedim. Teşekkürler.