Gerçekten bir sürü bilgi var. Benim en doğru olarak bulduğum bilgi şöyleydi: %20'nin altına inmediği sürece istediğin zaman tak, lazım olduğunda çıkar. Yaklaşık 1.5 yılda 2-3 kez %100'e dolum yapmışımdır. Bataryamda bir sorun oluştuğunu düşünmüyorum hala aynı kullanıma devam ediyorum.