İhtiyacının olduğu zaman kullanmalı, şarjın bitti zaman takmalı, ihtiyacın olunca çıkartmalı. Unutursan şarjda bırakmalı.
Yani; Akıllı sistem mevcut %100 olunca enerji kesiliyor istersen 1 hafta şarjda bırak. O sadece biten kısmı alır.
Eskidendi yine şarjı tam bitir sonra şarj et muhabbeti. Yeni bataryaları istediğin zaman şarj et, istediğin zaman çıkart. Değişen bir şey yok. Akım korunuyor. Yani istediğin gibisin.