AZADE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gaziemir lokasyonunda neredeyse sorunsuz. ama Alsancak'daki hep sıkıntı. Hız da hep hantal gibi sanki.
Bir de modem kiralık ama değiştirmiyolar. Eskidi artık.
Türknet de taahüt de yok sonuçta 1 ay kullanıp beğenmezsek bırakmak mantıklı geldi?

