Kablonet kullanıyorum, Ping taraflı büyük sorunlar yaşıyorum. Çözemiyorlar asla. Türknet aboneliğimde var, türknet daha iyi.
3 farklı adreste bugüne kadar (6 yıldır) kablonet kullanıyorum.
Gaziemir lokasyonunda neredeyse sorunsuz. ama Alsancak'daki hep sıkıntı. Hız da hep hantal gibi sanki.
Bir de modem kiralık ama değiştirmiyolar. Eskidi artık.
Türknet de taahüt de yok sonuçta 1 ay kullanıp beğenmezsek bırakmak mantıklı geldi?