3 farklı adreste bugüne kadar (6 yıldır) kablonet kullanıyorum.
Gaziemir lokasyonunda neredeyse sorunsuz. ama Alsancak'daki hep sıkıntı. Hız da hep hantal gibi sanki.
Bir de modem kiralık ama değiştirmiyolar. Eskidi artık.
Türknet de taahüt de yok sonuçta 1 ay kullanıp beğenmezsek bırakmak mantıklı geldi?
Hız vb konularda sorun yok kablonet taraflı, Ping mevcut. Oyunlarda daha çok belli oluyor.
Türknet ilk 1 ay ücretsiz diye biliyorum zaten test için.