Altyapı düzgünse her firma güzel hizmet sağlar. Ama altyapıda problem varsa her firma sıkıntı çıkarır. Bu konuda en büyük problemi de türknet çıkarıyor. Çünkü sıkıntı çıktığında adamlara ulaşamıyorsunuz. Mail atıyorsunuz robot çıkıyor karşınıza. 3 Yıldır kablonet 100 mbps internet kullanıyorum en küçük sıkıntı yaşamadım. Karar sizin olur yani ama ben değiştirmeyi düşünmüyorum şahsen.