• 10-02-2022, 11:58:20
    #1
    Arkadaşlar kusura bakmayın biraz rahatsızım o yüzden bu soruyu sorma gereğinde bulundum. Bir kaç gündür hafif grip var burun akıntısı var. İlaç vs kullanıyorum ama burun akıntısı hala geçmedi bir an önce geçmesini istiyorum. Doğal olarak önerdiğiniz bir şey var mı?
  • 10-02-2022, 12:01:43
    #2
    Valla hocam ben burnuma peçete takıp geziyordum evde. Silme derdi yoktu burnumun dolduğunu hissettiğimde temizliğini yapıp tekrar peçete takıyordum
  • 10-02-2022, 12:04:00
    #3
    otrivine hemde mentollüsü. güzel sprey.
    iburamin cold grip etkilerine iyi gelir
  • 10-02-2022, 12:04:57
    #4
    Burnumda peçeteyle konuyu okuyan ben.
  • 10-02-2022, 12:07:46
    #5
    Eğer astım falan değilseniz sıcak bi suyun içine viks koyun ufak bi tasın içine o viskin kokusunu burnunuza çekin hocam.
    yada şu tip bişey yaparak burnunuzu temizleyebilirsiniz sinüsleri açar


    https://www.youtube.com/watch?v=Sp7pxexeuqc
  • 10-02-2022, 17:31:12
    #6
    bornşları iyice akıtmalısınız. ilaç tavsiyesi vermiyorum ama önerim. bol limonlu tavuk suyu çorba içmeniz. acıyı seviyorsanız acı biber içine atmalısınız. gözlerinizden bile yaş gelebilir.burnunuzdan akacak.ben öyle geçiriyorum.