Arkadaşlar kusura bakmayın biraz rahatsızım o yüzden bu soruyu sorma gereğinde bulundum. Bir kaç gündür hafif grip var burun akıntısı var. İlaç vs kullanıyorum ama burun akıntısı hala geçmedi bir an önce geçmesini istiyorum. Doğal olarak önerdiğiniz bir şey var mı?