• 09-02-2022, 12:23:31
    #1
    Herkese merhaba,
    Airpods Pro ve 3. nesil arasında kaldım. İkisinide kullananlar veya herhangi birisini kullanan varsa avantaj ve dezavantajlarını yazarsa çok sevinirim.
  • 09-02-2022, 12:24:50
    #2
    tek fark dışardaki sesi kesmesi proda başka bir özellik yok. ben silikon sevmiyorum diye 3. nesil aldım
  • 09-02-2022, 12:30:00
    #3
    Pro da Aktif Gürültü önleyici var. 3. nesilde yok . ama bende 3.nesil tercih ettim gayet memnunum
  • 09-02-2022, 12:32:35
    #4
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek fark dışardaki sesi kesmesi proda başka bir özellik yok. ben silikon sevmiyorum diye 3. nesil aldım
    batuhancinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pro da Aktif Gürültü önleyici var. 3. nesilde yok . ama bende 3.nesil tercih ettim gayet memnunum
    Arada 300-400 TL gibi bir fark vardı sanırım. Yani kulanlığın fiyatını düşündüğümüzde çok bir fark yok ortada. Kulakta duruşu rahatlığı tam olarak nasıl 3. nesilin ve herhangi bir şikayetiniz var mı
  • 09-02-2022, 12:34:25
    #5
    Diğer arkadaşlarda olduğu gibi bende silikon tarzı sevmediğim için 3. nesili tercih ettim yaklaşık 3 aydır kullanıyorum gayet memnunum.
  • 09-02-2022, 12:34:51
    #6
    3. Nesil aldım ama 2. Nesil daha kullanışlıydı. Görsel dışında hiçbir fark yok. Silikonlu sevmiyorum diye 2'den sonra 3'e geçmiştim ama pişmanım. Keşke pro deneseydim diye. Yemin ediyorum hiçbir fark yok.
  • 09-02-2022, 12:37:44
    #7
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Pro da Aktif Gürültü önleyici 3 modu var arkadaşın dediği gibi. Gerçekten sıklıkla ortamına göre değiştirdiğim modlar bunlar. Kesinlikle pro'yu öneririm. Çalışma arkadaşımda 3.nesilde var. Prodan sonra 3.nesil'i takınca normal bir kulaktıktan farklı bir şey kullanmıyormuş gibi hissettim.

    Pro candır.
  • 09-02-2022, 12:37:55
    #8
    Öncelikle internetten alacaksan apple kendi sitesinden almanı tavsiye ederim. piyasada süper clone dediklerinden çok fazla var. Ben apple sitesinden almıştım.
    3.nesil 2.600 TL
    Pro ; 3.800 TL
    3. Nesil gayet güzel ve kulağa oturuyor. kulakta sıkışma olmuyor. hopla zıpla koş kulaktan düşmüyor. ben memnunum tabi kulak yapısı herkesin farklı. bende bir sıkıntı olmadı. 3 aydır kullanıyorum

    ayrıca ; pro almama sebebim aradaki fiyat farkıydı yoksa bende pro alırdım
  • 09-02-2022, 12:38:52
    #9
    ayoft.com
    Silikon sevmediğimden ben de 3. nesil tercih ederim.